دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

در این مجموعه بیش از 1000مطلب علمی،سلامت،ورزشی،تغذیه،رایانه،... برای علاقه مندان ارائه شده است.با تشکر از توجه،انتقادات و پیشنهادات شما.مهندس مجید غفوری با تجربه 30 سال مطالعه پیرامون علوم مختلف.
majidghafouri@kiau.ac.ir
ghfori@gmail.com
پیامرسان telegram.me/metallurgydata
09356139741
مشاوره و سخنرانی

بارکد شناسایی آدرس دانستنیها
بایگانی

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

http://etrat13.persiangig.com/image/%D8%A7%D8%B2%20%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2%20%D8%AA%D8%A7%20%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3.jpg

لینک دانلود مجموعه 33 قسمتی کتاب صوتی از پاریس تا پاریز

112 مگابایت

 کتاب از پاریز تا پاریس «#از_پاریز_تا_پاریس »، شرح سفرهای متعدد استاد«محمدابراهیم باستانی‌پاریزی» به شرق و غرب کره‌ی خاک است که با شیوایی تمام ما را در سفر‌های خود سهیم می‌کند. آن‌هایی که با نوشتار استادباستانی‌پاریزی آشنایی دارند، می‌دانند که او علاوه بر این که تاریخ‌دان، مورخ زبردست و نویسنده‌یی تواناست، یک مشاهده‌گر برجسته در حوزه‌‌های تاریخ، فرهنگ و هنر است. استادباستانی‌پاریزی‌ در سفرهای بیرون و درون، و در بازدید از مکان‌ها و بناها و در برخورد با جمعیت‌های انسانی، به ژرفای تاریخی و فرهنگی، نفوذ و ابعاد پنهانی را رصد می‌کند که اگر خود ما – به عنوان مسافر – به آن مکان‌ها سفر کنیم، به قطع تا به این اندازه قادر به کندوکاو در مسایل فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و اجتماعی نیستیم. خلاصه، وقتی که با استاد باستانی‌پاریزی همسفر می‌شوی، رهاشدن از کمند سرکشی‌های قلم او آسوده نیست.

راوی: ملاحت طلایی

زمان کل: ۱۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

لینک فایل در تلگرام:

https://telegram.me/kanaldanesh/301

مجید غفوری