دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

در این مجموعه بیش از 1000مطلب علمی،سلامت،ورزشی،تغذیه،رایانه،... برای علاقه مندان ارائه شده است.با تشکر از توجه،انتقادات و پیشنهادات شما.مهندس مجید غفوری با تجربه 30 سال مطالعه پیرامون علوم مختلف.
majidghafouri@kiau.ac.ir
ghfori@gmail.com
پیامرسان telegram.me/metallurgydata
09356139741
مشاوره و سخنرانی

بارکد شناسایی آدرس دانستنیها
بایگانی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


بسیاری از مردم بعد از یک شغل جدید و یا یک طرز فکر جدید مجبور می شوند دوباره به زندگی نگاه تازه ای پیدا کنند و از نو شروع کنند. در این احوال ممکن است احساس بیماری و ناامیدی کنند. اما این یک برتری الهی است که به آنها این شانس داده می شود که ساختار دی ان ای خود را تغییر دهند. بسیاری از بیماری ها و سختی ها و یا افسردگی ها و ناامیدی هایی که بسراغ ما می آیند یک امکان رشد و یک امکان ارتقاء فیزیکی، روانی و روحانی را برای ما مهیا می کند. یک برتری اتفاق می افتد از آنچه ما را فلج کرده و یا محکوم به نابودی.
یادتان باشد که یک شانس بزرگ در تمام مسایل و مشکلات و همچنین بیماری ها به ما داده می شود که ساختار دی ان ای خود را تغییر دهیم و به آن بخش از ژنهای خفته که متاسفانه در حدود نود تا نود و چهار درصد ژنهای ما را تشکیل می دهند، فرمان بیداری و فعالیت و جهش بدهیم. پس عزیزان، جهش کوانتومی یک اتفاق دست نیافتنی نیست. در بسیاری از موارد زندگی این جهش را تجربه می کنیم. مثلا بعد از یک بیماری طولانی و خطرناک که شفا پیدا می کنیم، حتما برای ما یک جهش اتفاق افتاده است. شکست هایی که ما را از پا در نمی آورند و ما از پس حل آنها بر می آییم، یقینا یک جهش کوانتومی برایمان اتفاق افتاده است. بعد از هر بیماری و افسردگی یک سقوط اتفاق می افتد که ما با همین سقوط یا تصمیم می گیریم خود را نجات دهیم و شفا پیدا کنیم و یا اینکه با این حال بسنده کرده و خود را تسلیم کنیم. با یک تغییر سلولی ممکن است احساس خستگی مفرط کنید. قرار است شما تبدیل به یک موجود جدید شوید. مثل یک نوزاد. ممکن است احتیاج بیشتری به استراحت داشته باشید. و از همه مهمتر اینکه ممکن است برای شما دردهای بدون علت اتفاق بیفتد. این دردهای بدون علت پزشکی که امروزه در بین ما رواج پیدا کرده، نشانه بارزی از همین تغییر در ساختار دی ان ای می باشد.

بسیاری از این علایم در تغییرات درون ساختار دی ان ای یا همان جهش کوانتومی عبارتند از: علایمی شبیه به آنفولانزا، بالا رفتن دمای بدن، عرق کردن بدون دلیل، درد استخوان و مفاصل، سردردهای شدید میگرنی، دردهای فوق العاده شدید در تمام بدن که به هیچ وجه با مسکنی خوب نخواهد شد، ....
اسهای شدید، سرگیجه، تپش های شدید قلب، وز وز کردن گوش، لرزش های شدید در بدن، بخصوص در هنگام شب و خواب، کمر دردهای شدید. اسپاسم های عضلانی شدید، مشکلات تنفسی، تغییرات سیستم ایمنی، احساس خستگی زودرس، میل به خوابیدن بیش از حد، سریعتر شدن رشد مو وناخن، افسردگی های بدون دلیل، اضطراب و تنش بیش از حد، و. ....
 همگی این علایم می تواند جهش باشد و به ما نشان می دهد که چیزی در درون ما در حال تغییر است. پزشکان نمی توانند تجویز مناسبی داشته باشند. تمام چاکراها مرتبا در حال انقباض هستند. تو در حال مرگ نیستی بلکه در حال تغییری بنیادین هستی.

دی ان ای ما قابل برنامه ریزی دوباره است. می توان کدهای آن را برنامه ریزی کرد. خوشبختانه تمامی قابلیت ها از آمیب بودن گرفته تا فرشته بودن را می توان از طریق این برنامه ریزی کدهای دی ان ای اتفاق بیفتد... ما می دانیم که ژنوم انسان پر از حفره ها و کانال های خالیست. در این حفره ها و کانال ها اطلاعات ژنتیکی وجود دارد که یا جایشان خالیست یا پاک شده اند. روی کروموزوم افراد سالم این حفره ها و جاهای خالی آشکار خود را نشان می دهد. که به احتمال زیاد یا خالی بوده و بایستی آنرا بمرور زمان با اطلاعات جدید پر کرده و یا آنکه وجود داشته و بر حسب دلایلی پاک شده است و یا عمدا آنرا پاک کرده اند.

مجید غفوری