دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

در این مجموعه بیش از 1000مطلب علمی،سلامت،ورزشی،تغذیه،رایانه،... برای علاقه مندان ارائه شده است.با تشکر از توجه،انتقادات و پیشنهادات شما.مهندس مجید غفوری با تجربه 30 سال مطالعه پیرامون علوم مختلف.
majidghafouri@kiau.ac.ir
ghfori@gmail.com
پیامرسان telegram.me/metallurgydata
09356139741
مشاوره و سخنرانی

بارکد شناسایی آدرس دانستنیها
بایگانی

 http://s9.picofile.com/file/8320300568/%D9%87%D9%88%D8%B4_%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C.jpg

دانشمندان سوئدی ادعا می‌کنند ساخت نسخه رباتیک کسانی که دوستشان دارید، پس از مرگ آنها ممکن خواهد بود.دانشمندان سوئدی باور دارند که هوش مصنوعی می‌تواند برای ایجاد "نسخه کاملا هوشیار" افرادی که دوستشان داریم پس از مرگ آنها استفاده شود.
دانشمندان، به دنبال داوطلب‌هایی هستند که بخواهند بستگان درگذشته خود را برای این بررسی پیشنهاد دهند.

آنها از هوش مصنوعی برای بازسازی صدای افرادی که از دنیا رفته‌اند، استفاده خواهند کرد.
همچنین، دانشمندان می‌خواهند رباتی دقیقا شبیه به اعضای خانواده و دوستانی که از دنیا رفته‌اند، بسازند.علاوه بر این، دانشمندان امیدوارند بتوانند از هوش مصنوعی برای ساخت شبه ربات‌هایی با قابلیت کامل کردن بیشتر وظایف پیچیده، استفاده کنند.

ممکن است این ربات‌ها، برای پاسخ به سوالات ساده‌ای مربوط به آب‌ و هوا، زمان و سوالات بیشتری تجهیز شوند.به عقیده دانشمندان، ممکن است این فناوری بیش از این تکامل یابد و این ربات‌ها نه تنها قابلیت گفتگو بلکه قابلیت تماس فیزیکی با انسان‌ها را داشته باشند.
دکتر "میچیو کاکو" (Michio Kaku)، آینده‌پژوه برجسته باور دارد ما به زودی قادر به بارگذاری ذهن خود روی ماشین‌ها خواهیم بود و این کار به ما اجازه می‌دهد پس از مرگ کسانی که دوستشان داریم، با آنها صحبت کنیم.این ماشین یا آواتار، خاطرات و شخصیت افراد را به همان صورتی که در زندگی بوده‌اند، در بر خواهد داشت.به گفته کاکو، این طرح برای به حقیقت پیوستن، تنها به زمان نیاز دارد.