دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

در این مجموعه بیش از 1000مطلب علمی،سلامت،ورزشی،تغذیه،رایانه،... برای علاقه مندان ارائه شده است.با تشکر از توجه،انتقادات و پیشنهادات شما.مهندس مجید غفوری با تجربه 30 سال مطالعه پیرامون علوم مختلف.
majidghafouri@kiau.ac.ir
ghfori@gmail.com
پیامرسان telegram.me/metallurgydata
09356139741
مشاوره و سخنرانی

بارکد شناسایی آدرس دانستنیها
بایگانی

#میلاد #نبی_اکرم #مبارک_باد
#یا_رسول_الله_مدد
«و به یاد آورید هنگامی را که #عیسی پسر #مریم گفت: ای بنی اسرائیل! من فرستاده خدا به سوی شما هستم در حالی که کتابی (تورات) را که پیش از من فرستاده شده تصدیق دارم و بشارت دهنده به رسولی هستم که بعد از من می‌آید، و نام او #احمد است، هنگامی که او (احمد) با معجزات و دلایل روشن به سراغ آن‌ها آمد گفتند: این سحری است آشکار.»

http://s8.picofile.com/file/8343712042/moral_principle_prophet23.jpg

#من_کیستم؟
⚜️✨🧐🤨
در سکوت بنشینید و به‌آرامی بارها و بارها از خودتان بپرسید من کیستم؟ همین‌طور که عمیق‌تر به درون می‌روید لایه‌های سطحی به کناری می‌روند.

۱-من اسمی دارم اما من اسمم نیستم
من کیستم؟
۲-من بدنی دارم اما من بدنم نیستم
من کیستم؟
۳-من روابطی دارم اما من آن روابط نیستم
من کیستم؟
۴-من خاطرات واضحی نسبت به گذشته دارم اما من آن خاطرات نیستم
من کیستم؟
۵-من آرزوها و رؤیاهای متقاعدکننده‌ای برای آینده دارم اما من آن افکار نیستم
من کیستم؟
۶-من شادی و غم،هیجان و ترس،عشق و خشم را احساس می‌کنم اما من این احساسات نیستم
من کیستم؟
۷-وقتی تمام چیزهایی که فکر می‌کنم خودم هستم محو بشوند. چه چیز باقی می‌ماند؟
من کیستم؟

همین‌طور که هم هویت شدگی با بدن،افکار و احساسات را رها می‌کنید،به‌عنوان خودِ آگاهیِ خالص باقی خواهید ماند گسترده و خالی مانند آسمان.

http://s9.picofile.com/file/8343712034/photo_2018_11_24_13_08_40.jpg

مجید غفوری

دانستنیها