دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

علمی,تاریخ،تکنولوژی،هنر,تغذیه,هوش,ورزش,رایانه,سلامتی,اندیشه,ادبی,روانشناسی و دیگر مطالب

دانستنیها

در این مجموعه بیش از 1000مطلب علمی،سلامت،ورزشی،تغذیه،رایانه،... برای علاقه مندان ارائه شده است.با تشکر از توجه،انتقادات و پیشنهادات شما.مهندس مجید غفوری با تجربه 30 سال مطالعه پیرامون علوم مختلف.
majidghafouri@kiau.ac.ir
ghfori@gmail.com
پیامرسان telegram.me/metallurgydata
09356139741
مشاوره و سخنرانی

بارکد شناسایی آدرس دانستنیها
بایگانی

http://s8.picofile.com/file/8350606626/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C_%D8%AD%D8%A7%D9%84.jpg

این کتاب حاوی کارآموزها و تمریناتی برای تقویت نیروی حال و زندگی در لحظه است وبا ارائه راهکارها و مراقبه هایی برای خلاصی ازدردها، رنجها وتمامی الگوهای رفتاری کهن و منفی، خواننده را به زندگی درلحظه و درک و تجربه قلمروی وجود فرامیخواند. قلمرویی که جایگاهش آرامشی ژرف و بی انتهاست ونشاطی عظیم در بر دارد و درون آن نشاط عشق نهفته است.

علاوه بر تمرینات بخش های کوتاهی از کتاب تمرین نیروی حال نیز دراین کتاب گنجانده شده تا برخی مفاهیم اصلی را یادآوری و به عملی کردن این مفاهیم در زندگیِ روزمره یاری کند. آزادی هنگامی آغاز می شود که درک کنید شما « فکر کننده» نیستید. همین که تماشاگر فکر کننده شوید، سطح بالاتری از آگاهی فعال می گردد. آنگاه به تدریج متوجه می شوید که در ورای فکر، گستره عظیمی از شعور وجود دارد که فکر فقط بخش کوچکی از آن است. متوجه می شوید تمامی چیزها به راستی مهم مانند زیبایی، عشق، خلاقیت،  شادی و آرامش درونی از ورای ذهن بر می خیزند. به این ترتیب آهسته آهسته بیدار می شوید.

شناخت واژه‏ ها در آثار اکهارت تله

پاره‌ای از مفاهیم در نوشته‌‌های اکهارت تله وجود دارند که تفسیر وی از آن‌ها، با تفسیرهای دینی تفاوت دارند. کسی که قصد دارد تبیین دقیق این مفاهیم را در اندیشه اکهارت جویا شود، باید تعریف هر واژه را از متون و گفته‌های او جست‌وجو کند و معانی آن‌ها را از زبان خود او بشنود.
فهرست کتاب
بخش نخست : دست یابی به نیروی حال
– روشن بینی
– منشا  ترس
– ورود به حال
– زدودن نا آگاهی
– زیبایی در سکون حضور می شکفد
بخش دوم : رابطه، تمرین معنوی
– زدودن بدن دردمند
– از روابط معتاد گونه تا روابط روشن بینانه
بخش سوم : پذیرش و تسلیم
– پذیرش حال
– تبدیل بیماری به روشن بینی
🆔 @dandanebabr : دانستنیهای شگفت انگیز

کتاب صوتی و پی دی اف را از آدرس زیر بردارید

https://t.me/dandanebabr/469